Wim Jansen, directeur EMboost, is verheugd met het partnership. “Wij houden ons al ruim 23 jaar bezig met de organisatie van events en (sport)reizen in binnen- en buitenland voor een diversiteit aan zakelijke relaties. Sport zit in ons bloed en Rotterdam in ons DNA. Als partner kunnen wij Rotterdam Topsport en haar partners supporten met onze kennis binnen eventmarketing en kunnen wij met ons gezamenlijk netwerk binnen sport en events elkaar versterken om samen tot grote successen te komen! Samen kunnen wij dat ene onvergetelijke moment creëren dat mensen nog lang zal bijblijven.”
Hans den Oudendammer, directeur Rotterdam Topsport, is eveneens blij met deze nieuwe samenwerking. “Topsport ontroert, geeft inspiratie en brengt mensen bij elkaar. De voorstelling 'Heimwee naar ’88' in het Oude Luxor is het eerste evenement waarin wij samenwerken. Het team van EMboost en ons Team Marketing gaan de komende jaren voor onze businesspartners een aantal originele events met een stevige sportieve saus samenstellen. Topsport beleven aan de rand van het speelveld van toonaangevende topsportevenementen zorgt voor een optimale sportbeleving”, aldus Den Oudendammer.
Op de foto vlnr: Hans den Oudendammer, directeur Rotterdam Topsport; Wim Jansen, directeur EMboost; Fred van Duijvenbode, project manager Rotterdam Topsport
Fotografie: Coen Boom