Verlenging Rotterdam Make It Happen samenwerking

Gemeente Rotterdam, Havenbedrijf Rotterdam N.V., Erasmus Universiteit Rotterdam en Rotterdam Partners sloegen op 14 december 2014 de handen ineen om Rotterdam in binnen- en buitenland nog sterker op de kaart te zetten. De gezamenlijke profilering met de pay-off ‘Make it Happen’ weerspiegelt de typisch Rotterdamse mentaliteit en laat zien waar stad, haven en inwoners voor staan: pionieren, grenzen verleggen en no-nonsense.

Al snel sloten Rotterdam Topsport en Rotterdam Festivals zich ook aan bij de merkalliantie. Waarna in januari 2019 weer een ander sterk Rotterdams zich aan het Rotterdam Make It Happen gedachtengoed verbond: Erasmus MC.

Tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van Rotterdam Partners, de gemeente Rotterdam en Rotterdam Festivals tekenden de bestuurders van de zeven partijen een formele overeenkomst om de samenwerking met vijf jaar te verlengen. Dit deden ze niet alleen door het officiële document te ondertekenen maar ook door hun handtekening te zetten op de Rotterdam Make It Happen street art beurswand gemaakt door Mr June. De beurswand sluit aan op de andere Rotterdam Make It Happen street art werken die door de gehele stad te zien zijn.

200107-RotterdamPartners-1.jpg

Benieuwd naar wat de Rotterdam Make It Happen merkalliantie de afgelopen vijf jaar bereikt heeft en wat de ambities voor de komende jaren zijn? Bekijk dan onderstaande video.