Rotterdam Topsport en AD/DPG Media zetten sport op 1

Vandaag is de overeenkomst tussen AD/DPG Media en Rotterdam Topsport bekrachtigd. De kersverse directeur van Rotterdam Topsport Peter Blangé zette samen met Dirk Renders, commercieel directeur bij AD/DPG Media de handtekening onder het contract.


"Sport brengt zoveel teweeg in onze stad. Zowel in de breedtesport als de topsport is de maatschappelijke impact gigantisch. Denk ook aan de jeugd. Welke normen en waarden zijn gebruikelijk. Respect naar elkaar, vitaliteit, etc. Wij staan graag in het veld en niet aan de zijlijn. De gedeelde passie voor sport brengen wij graag via onze kanalen over op onze lezers en klanten" aldus Dirk Renders. Ook Peter Blangé ziet veel mogelijkheden om de samenwerking te activeren: "Onlangs hebben wij de campagne "010 op weg naar Tokyo" gelanceerd, een geweldig leuk initiatief waar we 50 Rotterdamse potentiële (para)olympiërs ondersteunen in hun Olympische dromen. Ook  onbekende topsporters verdienen een podium waarop zij kunnen laten zien wat er bij komt kijken om een topprestatie te leveren. "Het AD en DPG Media kan met al haar nationale, regionale én lokale media deze sporters een gezicht geven", aldus Blangé.

De ondertekening vond plaats op het kantoor van Rotterdam Topsport. Op de foto v.l.n.r.:
Annelieke van Veldhoven, Fred van Duijvenbode, Dirk Renders en Peter Blangé

AD en Rotterdam Topsport tekenen overeenkomst 2.jpg