Eneco, Hotel New York en Campagne verlengen sponsorcontract

Tijdens het ABN AMRO World Tennis Tournament hebben we met Eneco, Hotel New York en Campagne de sponsorcontracten verlengd.

Eneco
Rotterdam Topsport is blij dat de langdurige samenwerking met Eneco wederom is verlengd. Ellen Aartsen, Directeur Eneco Zakelijk BV en René van der Tak, werkzaam als Account Manager / Project Ontwikkelaar Duurzaamheid met portefeuille Zorg, Onderwijs, Sport & Recreatie ondertekenden afgelopen week in de Rotterdam Make it Happen unit bij het ABN AMRO World Tennis Tournament de overeenkomst.
 
Met als belofte ‘Welkom in de nieuwe wereld’, maakt Eneco de technologie van morgen vandaag al beschikbaar voor iedereen. Duurzaamheid en innovatie zijn de speerpunten van Eneco. Dit sluit nauw aan bij het DNA van een topsporter en van Rotterdam Topsport:  ‘Een topsporter innoveert, is hoog gemotiveerd en wil alles uit zichzelf halen’. Eneco is gevestigd in Rotterdam en werkt aan een duurzame relatie met haar klanten en partners zowel binnen als buiten de regio. De samenwerking met Rotterdam Topsport past daar uitstekend bij. 

Op de bannerfoto: Diana Schultz, René van der Tak, Hans den Oudendammer en Ellen Aartsen.

3.jpg

Hotel New York
Voor het tweede achtereenvolgende jaar heeft Hotel New York de samenwerking met Rotterdam Topsport bekrachtigd.

Hans den Oudendammer: “Een mooi Rotterdams icoon die zeer goed in de sponsorgroep van Rotterdam Topsport past, daar zijn wij trots op. Het belooft dit jaar dan ook een bijzonder jaar te worden in het 25-jarig jubileumjaar van Hotel New York.“

Michel van Jaarsveld: “Hotel New York weet hoe de sportwereld in elkaar zit en waarom het nodig is dat sponsoren investeren in een goede sportstad. Iedereen wil dat het aantrekkelijk wordt om naar Rotterdam te gaan. Daarom vonden wij het niet meer dan logisch om de samenwerking wederom te verlengen. De grote sportevenementen zorgen er jaarlijks voor dat de stad op de kaart wordt gezet. Wij helpen hier graag een handje aan mee.”

Op de foto: Diana Schultz, Roel Dusseldorp, Hans den Oudendammer en Michel van Jaarsveld.

image1.jpeg

Campagne
Voorafgaand aan de finale van het ABN AMRO WTT vond in de ROTTERDAM MAKE IT HAPPEN lounge de ondertekening plaats tussen Campagne en Rotterdam Topsport. 

Na drie jaar als supplier verbonden te zijn, is het creatief en resultaatgerichte communicatiebureau uit Rotterdam-Zuid de komende drie jaar Toppartner van Rotterdam Topsport. 

André van der Meer van Campagne: “In ons DNA zit creatief, strategisch positioneren en vooral ook meedoen. Op z’n Rotterdams; niet langs de zijlijn, maar in het veld willen winnen.”

Ook Hans den Oudendammer is blij met de verlenging van de samenwerking: “Precies een jaar geleden lanceerden wij ons nieuwe strategisch beleidsplan. De ambities die wij nastreven zijn toen door Campagne strategisch uitgewerkt in MATCHING DNA en door vertaald in onze communicatiemiddelen en content. Begin februari lanceerden wij onze nieuwe website op basis van hun ontwerp en strategie. Nu is de tijd om deze middelen in te zetten en heel Rotterdam, Nederland en de rest van de wereld te laten zien dat Rotterdam behoort tot een van de meest vooraanstaande sportsteden!"

Op de foto: Hans den Oudendammer, André van der Meer, Marloes Kalsbeek en Fred van Duijvenbode.