2e online sponsormeeting rijk aan nieuwe initiatieven

Fysieke ontmoetingen tussen de sponsorpartners zijn nu niet mogelijk. Vandaar dat wij online Sponsormeetings via Zoom organiseren waar partners elkaar kunnen ontmoeten. Woensdag 20 mei vond de tweede sessie van de maand mei plaats. Onder leiding van Peter Schuiten benadrukten diverse ondernemers om er voor elkaar te zijn, mee te denken en (kosteloos) diensten en expertise aan te willen bieden. Met gastsprekers Hans van der Linde, Team NL atlete Nargelis Statia Pieter en zo’n 20 andere deelnemers werd het een interactieve meeting.

“De organisatie van topsportevenementen zal nog even op zich laten wachten, maar we hopen wel snel weer kleinschalige netwerkbijeenkomsten te kunnen organiseren”, trapte gastheer Peter Blangé de meeting af.

Michel Zegelaar van Security Management Group is onder de indruk van de vele samenwerkingen die spontaan ontstaan. Hij vindt dit een goed initiatief om in contact te blijven met sponsorpartners. Ook reikt hij iedereen de helpende hand: “Daar waar bedrijven stoeien met het toelaten van grote aantallen mensen in hun pand bieden wij gratis onze kennis en expertise aan, zoals we dat nu ook voor Diergaarde Blijdorp hebben gedaan”.

Tatiana van Rijswijk van InnerVida vraagt daarop aandacht voor alle ondernemers, maar zeker ook de plaatselijke detailhandel. Zij merkt op dat er groepen ondernemers zijn die onderbelicht zijn. Wat kun je daar met elkaar aan doen, in het netwerk? 

De kunst is om breder te kijken, hoe kun je elkaar echt helpen.
- Tatiana van Rijswijk -

Maaike Waaijer van BDO gaf aan daar als accountantskantoor nauw bij betrokken te zijn, waar heeft de ondernemer steun bij nodig, en hoe kan dat door BDO verzorgd worden? Maaike nodigt iedereen dan ook uit om deel te nemen aan het webinar “Ondernemen tijdens de coronacrisis”.

Schrijf je hier in voor de webinar "Ondernemen tijdens de coronacrisis"

Ook was er positief nieuws te melden van Eneco, maatschappelijke betrokkenheid d.m.v. het koken van 200 maaltijden per dag, en een samenwerking van Eneco met Stadion Feijenoord. Daarnaast het nieuws van Toppartner DPG Media, dat Sanoma (bekend van o.a. de merken Nu.nl, Libelle en Donald Duck) heeft overgenomen.

Marcel Morcus van videoproductie bedrijf Mamascreen ziet in zijn branche vooral een groei in Augmented en Virtual Reality, en op termijn meer inzet van 360 views voor live registratie.

Joris de Vos, Pegasus Events, speelt in op de 1,5 meter economie met de ‘social distance game’ en richt zich met haar partners in om hybride evenementen in te richten: online kunnen schakelen van hoofdzaal naar subzalen zodat kleinere teams onderling kunnen brainstormen.

Roel Swijnenburg van Arbo, Re-integratie, en Revalidatie LENGG stuurde via de chat informatie over het webinar Corona op de werkvloer op 28 mei: Voor de ondernemers die minder ervaring hebben met verzuimmeldingen, arbeidsrecht, herstel rondom Corona nu je meer thuiswerkt, weer naar kantoor gaat en er steeds veranderende overheidsmaatregelen zijn.

Meld je nu aan

Peter Rood van CM.com sluit af met de aanbieding om 5 essentiële tools van CM direct gratis te gebruiken (Mobile Order, WhatsApp Business, Customer Contact, Sign en Pages):

5 essentiële tools van CM

Kortom, het was een interactieve bijeenkomst, en goed om elkaar echt te kunnen helpen.