Schaffenburg Office Furniture


Financieel gezond bedrijf
Wij zijn een financieel gezond bedrijf en hebben hiervoor een Graydon Award ontvangen. Dit betekent dat wij over 10 jaar nog steeds uw leverancier kunnen zijn.

Geen externe partijen nodig
Wij beschikken over een eigen afdeling logistiek en montage. Om die reden hoeven er geen externe partijen worden betrokken bij het logistieke traject en de inhuizing van uw nieuwe meubilair.
Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid totdat alles naar wens aan u is overgedragen. Zonder bijkomst van externe partijen kunnen wij de kosten laag houden. Bovendien wordt uw nieuwe meubilair altijd ingehuist door professionals met jarenlange ervaring en ruime kennis.

Snelle levering
Schaffenburg Office Furniture houdt in haar centrale magazijn in Zwijndrecht 5000 m2 voorraad op peil. Deze voorraad stelt ons in staat om grote aantallen producten binnen tien werkdagen op uw locatie te krijgen, zodat u uw nieuwe meubilair snel in gebruik kunt nemen.

Volledige projectondersteuning
Onze BNI-architecten die u afhankelijk van hoe groot uw hulpvraag is, kunnen bijstaan van eenvoudig kleuradvies tot volledige projectondersteuning. Bij het ontwerpen van uw interieur houdt de architect naast uw esthetische wensen ook rekening met essentiële zaken zoals de bedrijfscultuur, de financiële haalbaarheid, visie en missie, moderne werk- en overlegvormen, informatie- en communicatiemanagement en eventueel hergebruik.
Ons internationale netwerk van samenwerkende leveranciers stelt ons in staat om naast het leveren van meubilair ook de stoffering, verlichting, decoratie en eindafwerking voor u te verzorgen.

Maatwerk
Schaffenburg Office Furniture B.V. heeft een productontwerper in dienst die u bij al uw wensen die afwijken van onze standaardcollectie verder kan helpen. Van een afwijkend formaat bureau of een bijzondere kleur stof tot een compleet uniek meubel dat is afgestemd op uw specifieke wensen.
Ons internationale netwerk van producenten stelt ons in staat iedere opdracht aan te kunnen nemen en altijd een concurrerende prijs aan te kunnen bieden.
 

When you feel like stopping, think about why you started.
- Wouter Wijnbergen -


Waarom vindt u het belangrijk om partner te zijn van Rotterdam Topsport?
Wij zijn van origine een Rotterdams bedrijf en hebben een sterke band met Rotterdam en zijn sport events.

Wat zijn de raakvlakken tussen uw bedrijf en Rotterdam Topsport?
Wij zijn een fris en flexibel bedrijf die wil doorgroeien met een goede visie voor de toekomst.

Wat kan uw bedrijf betekenen voor andere partners binnen het netwerk?
Ons bedrijf kan van een enkele werkplek tot aan turn key projecten leveren en dat met one stop shopping. Wij geven daarnaast het juiste advies en houden van ontzorgen. Onze dealers zitten door heel Nederland en België.
 

Contactgegevens

Wouter Wijnbergen
Commercieel directeur

w.wijnbergen@schaffenburg.nl
078- 623 12 34